Huisstijl, Website & Promotiemateriaal
Prince Kunststof Infra produceert en levert hoogwaardige, innovatieve en gecertificeerde kunststof verbindingsstukken voor gas-, water- en riool persleidingen en biogas installaties. Zij vroegen ons mee te denken over een nieuwe identiteit en herpositionering in de markt. Het logo werd de kroon op hun werk, een verdienste voor dit mooie, innovatieve bedrijf.
Gas, water en techniek vormen de kern van het beeldmerk. Dat zie je terug in de kleurstelling, maar natuurlijk ook in de kroon. De kroon is opgebouwd uit buizen die als het ware liggen opgestapeld, maar het is natuurlijk ook een verwijzing naar de naam Prince. De kleuren zijn herkenbaar voor de gas- en waterwereld waar Prince Kunststof Infra haar producten aan levert. De herkenbare huisstijl komt terug in communicatie-uitingen als briefpapier, brochures, beursmateriaal en de website.
De website laat de veelzijdigheid van Prince zien op het gebied van duurzaamheid en innovaties. De rijke content komt in meerdere vormen terug in de website. Afbeeldingen en YouTube video's maken de website interssant en informatief en daar worden bezoekers en de zoekmachines blij van. Met slim ingerichte content word je online goed gevonden!
Voor de beurs Aqua Nederland hebben wij de beursstand ingericht en promotiemateriaal ontworpen. Dit beursstand ontwerp is in het oogspringend, herkenbaar en zeer functioneel. De achterwand doet namelijk dienst als “praatplaat”. Prince kan met haar relaties ongedwongen de details van dit product bekijken en bespreken.
De relaties van Prince Kunststof Infra zijn voor de beurs uitgenodigd middels een digitaal magazine. Een interactief verhaal, ondersteund door fotografie en film, wekt alvast de nieuwsgierigheid van de beursbezoekers. Het magazine kan net zo uitgebreid zijn als je zelf wilt, één of meer pagina's, aangevuld met fotografie en video.