Het contact met onze opdrachtgevers, het ontwikkelen van nieuwe ideeën, de zoektocht naar de juiste strategie, het samenstellen van het beste team voor de klus: van dat alles krijg ik energie! Mijn werk vraagt om een scherpe blik en nieuwe keuzes, zowel op creatief als op strategisch gebied. Schakelen tussen die twee pijlers vind ik een mooie uitdaging. We doen het natuurlijk allemaal voor impactvolle en creatieve communicatie. Tijdsdruk is daarbij part of the job er moet snel geschakeld worden. Heerlijk!
Wij timmeren al een tijd aan de weg en onveranderd is onze focus op nieuwe ontwikkelingen in het vakgebied. De afgelopen jaren heeft De Werkkamer zich sterk ontwikkeld op digitaal en strategisch gebied. In de samenwerkingen, maar ook in ons portfolio zie je daarvan de output. Ons vak is constant aan veranderingen onderhevig en dat maakt het juist zo leuk en dynamisch. Naast offline uitingen, zijn websites, digitale magazines en social media nu onmisbare onderdelen van de middelen mix. De deur staat bij ons daarom altijd open voor nieuw talent dat we maar al te graag inzetten, want dát werkt!
Er zijn veel leuke projecten, maar een heel bijzondere was HoCoSto. HoCoSto bouwt buffers van stalen constructies voor thermische opslag. De hele buffer verdwijnt onder de grond, wat ontzettend jammer is, omdat het een waar kunstwerk is. Wat een prachtig, slim en duurzaam systeem.