Ook een top illustratie laten maken?
Heeft jouw organisatie behoefte aan een goede, onderscheidende illustratie die past bij zowel de doelgroep als de organisatie?
Naast artistieke uiting is een illustratie een ontzettend krachtig communicatiemiddel. In een ‘zwaar’ beleidsplan kan het voor een knipoog zorgen, het kan een jaarverslag voorzien van extra toelichting in de zijlijn of op een andere, vaak ludieke manier commentaar leveren. Bovenal trekt een goede illustratie de aandacht!
Wil jij een pakkende illustratie laten maken? Lees dan verder!
Toevoeging van een mooie illustratie kan in de communicatie net het verschil maken. Het zorgt ervoor dat je als afzender meer opvalt of dat je het zwaartepunt of de conclusie van een verslag beter voor het voetlicht kunt brengen. Daarbij kun jij jezelf onderscheiden van andere bedrijven die alleen fotografie toepassen. Illustraties zijn een waardevolle toevoeging op het brand design, logo ontwerp en als beeldmerk, mits je het goed aanpakt!
Een illustratie visualiseert en versterkt de boodschap, visie of sfeer die je als bedrijf of merk wilt overbrengen. Niet iedereen is echter een geboren illustrator. In sommige gevallen is het daarom beter om een illustratie te laten maken door een professioneel illustratie bureau. Natuurlijk garandeert niet elke illustratie een succes: ze komen namelijk in allerlei soorten, maten en stijlen. De stijl en sfeer moeten passen bij zowel het bedrijf als de doelgroep en boodschap. De scheidslijn tussen ‘top’ en ‘truttig’ is voor sommigen lastig waarneembaar. Weet je niet welke illustratie het beste aanslaat bij jouw doelgroep? De Werkkamer werkt en denkt graag mee!
Voor zorginstelling tanteLouise bedachten we het concept van de nieuwe huisstijl en voerden die tot in de puntjes door. Een belangrijke basis bij dit project zijn de geïllustreerde iconen die in alle communicatie uitingen terugkomen. Bekijk ze hier en lees er meer over.
Ook een top illustratie laten maken?
Heeft jouw organisatie behoefte aan een goede, onderscheidende illustratie die past bij zowel de doelgroep als de organisatie?