Huisstijl, social media & promotiemateriaal
Klassieke muziek beweegt zoals de Schelde door de Delta-regio kronkelt. De ene keer sereen vloeiend, dan weer woest schurend. Als dirigent van het concert zeilt de lepelaar boven het publiek. Deze sierlijke vogel is niet voor niets gekozen, in hetzelfde jaar koos een kolonie lepelaars het gebied rond de Schelde als broedplaats.
Er is stevig campagne gevoerd om het event goed in de markt te zetten. Sponsoren ontvingen een mooie map met een brochure en een uitnodiging voor een VIP arrangement.
Een half jaar voor de aftrap van het concert, ging de website online. We zochten verbinding met de 'Early birds' door ze op te hoogte te houden en te betrekken bij nieuwe ontwikkelingen. Potentiële bezoekers komen via verschillende kanalen binnen op jouw website, via Google of LinkedIn maken we de connectie met ze. Het is belangrijk op verschillende kanalen zichtbaar te zijn.
De lepelaar kwetterde luidkeels nieuws rond op Instagram. Met een sterke online marketing strategie, bereikten wij nieuwe bezoekers via verschillende kanalen. Door de combinatie met de sterk doorgevoerde huisstijl kon je geen nieuwe post missen.