Identiteit & positionering

Onderscheid en herkenbaarheid Je streeft een herkenbaar merk na, of een organisatie die zich onderscheidt van concurrenten. Je wilt ambities waarmaken en tegelijkertijd de sterke kanten belichten van jouw onderneming. Daarom moet je keuzes maken, ergens écht voor staan! Dit start bij het formuleren van de identiteit van jouw bedrijf, het scherp krijgen van de […]

Consulting & advies

Ongeacht de opdracht geldt dat wij van De Werkkamer jouw organisatie willen doorgronden. We kruipen in de huid, vragen je het hemd van het lijf en leren de teams, doelstellingen en uitdagingen kennen als ons broekzak. Dat doen we altijd met dezelfde nieuwsgierigheid en betrokkenheid. Want alleen vanuit betrokkenheid én ervaring kan je écht adviseren […]

Communicatie- en contentstrategie

Een consistente communicatiestrategie Bewuste communicatie zorgt voor helderheid, naar je organisatie en je doelgroep. Een consistente communicatiestrategie is een dankbare basis om je uitingen meetbaar te maken. De contentstrategie verscherpt je boodschap. Spits die daarom toe op diverse kanalen. Een productlancering communiceer je nu eenmaal anders aan werknemers dan aan klanten. Als contentbureau laat De […]

Online en offline campagnes

Van campagne naar conversie Posters en abri’s buiten, flyers en folders binnen en sponsored berichten en advertenties op social media. De doelgroep ziet het eerst, al fietsend. Leest het vervolgens de week erna in een folder en herkent dezelfde boodschap online. Toch maar eens klikken. Conversie! Zo werkt de synergie van een geoptimaliseerde campagne in een notendop. Sta je aan het begin […]