Bezig zijn met het vertalen van een boodschap of verhaal naar beeld is wat me boeit. Een goede foto oogt alsof het makkelijk was om te maken, maar het tegendeel is waar. Er komt zo veel bij kijken, denk aan: concept, productie, planning, licht, camera, nabewerking. Deze uitdagingen houden mij geboeid.
Zomaar een “kiekje” maken werkt niet, de foto moet de boodschap goed overbrengen. Dit vraagt veel voorbereiding en een goed uitgewerkt plan.
Ik streef ernaar om alleen high-end beelden te maken, want dat is wat werkt. Dit communiceert je boodschap en trekt de aandacht van mensen. Pas dan heeft een foto nut en leidt het tot conversie. Fotografie is onderdeel van de totale communicatie, het moet aansluiten op het ontwerp en passen binnen het marketingplan.
De Werkkamer laat mij meedenken over het beeld, goede marketing, communicatie is teamplay! Het kan niet zo zijn dat de kaders van de verschillende disciplines elkaar dwarsbomen. De professionele werkhouding van De Werkkamer helpt me om mijn kwaliteiten goed te benutten voor de klant.