Ik vind het leuk om aan oplossingen te werken voor online vraagstukken. Door middel van online marketing een doelstelling bereiken, zoals meer aanvragen via een website, vind ik interessant. Ook is het leuk dat er dagelijks nieuwe ontwikkelingen zijn in de branche. Alles wat we vandaag toepassen kan morgen alweer anders zijn door de snel veranderende online wereld.
Wij werken altijd volgens de Multi Funnel werkwijze. Dit betekent dat wij alle online marketing kanalen op elkaar afstemmen om een doelstelling te bereiken. Wij richten ons dus niet alleen op SEO of SEA, maar zorgen dat alle kanalen elkaar versterken. Wanneer je website geoptimaliseerd is, wordt je budget in Adwords beter besteed en kan je een merk versterken op de social media kanalen. Deze werkwijze werkt voor ons omdat we dan direct zien waar de conversies op binnen komen. Als je wilt weten wat niet werkt in online marketing: tien keer een trefwoord op een landingspagina zetten en dan hopen dat deze boven in Google komt. Dat is old school SEO en werkt al jaren niet meer.
De specialismen van De Werkkamer – concept, vormgeving en webdesign – sluiten perfect aan bij wat ik doe. Wanneer zij websites vormgeven en bouwen, onderzoeken wij de beste indeling door middel van conversie optimalisatie. De punten die hieruit voortkomen, bijvoorbeeld de snelheid van een website, vormgeving op tablets of leesbaarheid op een telefoon, kunnen zij direct oppakken en doorvoeren voor de klant. Door deze snelle samenwerking kunnen we samen het hoogste rendement voor de klant realiseren.