Wie het hardst schreeuwt, wordt gehoord!

beursmateriaal_blog

Het volgende event komt eraan. Je staat straks jouw organisatie te vertegenwoordigen in de RAI. Samen met jou staan daar overigens nog een honderdtal aan stands, die zich richten op exact dezelfde doelgroep. Als je nooit als groenteboer op de markt hebt gestaan, moet je ervoor zorgen dat je op een andere manier gehoord wordt. Hoe pak je dit aan?

Als je niet zichtbaar bent, weet niemand dat je bestaat. Daar weten wij als communicatie- en ontwerpbureau in Bergen op Zoom alles van. Wij geven daarom ongevraagd onze mening over promotiemateriaal voor beurzen en events: bespaar niet op je zichtbaarheid!

Zichtbaar zijn is makkelijk gezegd, maar nog makkelijker gedaan. Iedereen kan namelijk een giga luchtballon opzetten om de aandacht te trekken. Zouden wij dit aanraden? Als je de middelen ervoor hebt, waarom niet?! Maar je slaat de plank mis als er geen “match” is met jouw producten en diensten. Je kunt dus nog zo hard ‘schreeuwen’, maar als je boodschap niet aansluit op je product of dienst, word je niet gehoord.

De aandacht trek je met een superstrak ontwerp, goede fotografie en/of illustratie. En dan? Dan is het belangrijk dat je een sterke boodschap hebt die je doelgroep bereikt. Wat jij als bedrijf of merk voor mensen kunt betekenen, moet in één oogopslag duidelijk zijn.

“Zet jouw bedrijf in de schijnwerpers met een strak beursstand ontwerp”

De aandacht van je doelgroep heb je nu gewonnen. Nu is het zaak dat de boodschap die je overbrengt ook blijft hangen. Een methode om dat voor elkaar te krijgen is humor. Wij van De Werkkamer zijn niet vies van een vette knipoog en denken daarom graag met je mee over een unieke aanpak. Denk bijvoorbeeld eens aan een ludiek weggevertje tijdens een beurs. Dit komt zowel de naamsbekendheid als het imago van je bedrijf ten goede.

Loop gerust eens binnen om de mogelijkheden door te nemen voor promotie- of beursmateriaal. Wij helpen je dan niet alleen met schreeuwen, maar zorgen er ook voor dat je boodschap gehoord wordt. Voor je het weet, sta je dan in de RAI een dialoog te voeren met een potentiële klant!