Andrea van der Roest

Wij timmeren al een tijd aan de weg en onveranderd is onze focus op nieuwe ontwikkelingen in het vakgebied. De afgelopen jaren heeft De Werkkamer zich sterk ontwikkeld op digitaal en strategisch gebied. In de samenwerkingen, maar ook in ons portfolio zie je daarvan de output. Ons vak is constant aan veranderingen onderhevig en dat […]

Carla van Loon

Less is more! Bezoekers van een website wil je vasthouden, ze willen snel informatie vinden, lezen en tot actie over kunnen gaan. Je hebt maar kort de tijd om hun aandacht vast te houden. Dat is mijn uitdaging en dat is ook precies waarom de ene website wel en de andere niet werkt. Een voorbeeld […]

Jeroen Peetoom

Mijn ontwerpen moeten tot op de pixel nauwkeurig vertaald worden. Met webdesign ga ik tot het gaatje. In de samenwerking met Carla wordt het precies zoals ik het voor ogen heb. Onderscheidende websites maken waarin alles klopt, het design, de kleurcombinaties en de lettertypes. En natuurlijk gaat het niet over mij, goed webdesign en gebruikersvriendelijkheid […]

David Veldt

Veel klanten vergeten om aandacht te besteden aan het behouden van (de juiste) klanten; wel doen! Ook af en toe de tijd nemen om keuzes te toetsen aan de gemaakte plannen is een absolute must. Ook geloof ik heilig in het meetbaar maken van de resultaten van communicatie-acties. Geen keuzes maken en alles voor iedereen […]

Nick Franken

Zomaar een “kiekje” maken werkt niet, de foto moet de boodschap goed overbrengen. Dit vraagt veel voorbereiding en een goed uitgewerkt plan. Ik streef ernaar om alleen high-end beelden te maken, want dat is wat werkt. Dit communiceert je boodschap en trekt de aandacht van mensen. Pas dan heeft een foto nut en leidt het […]

Erik Hermeler

Wij werken altijd volgens de Multi Funnel werkwijze. Dit betekent dat wij alle online marketing kanalen op elkaar afstemmen om een doelstelling te bereiken. Wij richten ons dus niet alleen op SEO of SEA, maar zorgen dat alle kanalen elkaar versterken. Wanneer je website geoptimaliseerd is, wordt je budget in Adwords beter besteed en kan […]