Uitwaaien op het dek van de ss Rotterdam
Die frisse wind is echt nodig, want er is hard gewerkt aan boord van het schip.
We hebben de middag namelijk afgetrapt met een strategische sessie, David (de man met bril en scherpe blik) vraagt nieuwe relaties het hemd van het lijf. Zij krijgen hierdoor meer inzicht en focus op bestaande en nieuwe doelgroepen, kernactiviteiten en nieuwe kansen, die er nog volop blijken te liggen. Alleen zijn deze door de waan van de dag soms niet meer zichtbaar.
De inzichten die deze middag ontstaan, vormen de basis voor de keuzes die we hierna samen gaan maken.
We werken aan de hand van het bekende Businessmodel & Waarde propositie canvas. Een hele mond vol voor deze fijne en overzichtelijke werkwijze! Door de strategie samen met de klant uit te kammen weet iedereen waarop we onze communicatie pijlen gaan richten, waarom bepaalde doelgroepen prioriteit krijgen en via welke kanalen we hen kunnen bereiken. Je kunt het maar één keer goed doen.
De kers op de taart
Ook op creatief gebied bruist het tijdens de sessies flink. Door direct de ideeën met elkaar te delen, heeft onze klant het vertrouwen dat we op één lijn zitten en dat wij hun business goed begrepen hebben! Nu alle informatie een plek heeft gekregen op het strategische schaakbord, mogen we gaan kleuren. Verrassende concepten en designs vinden hun weg in een mooie campagne, een website, op social media etc. etc. Daar doen we het voor!
Zoom dus uit op je bedrijf en neem eens echt de tijd voor doorontwikkeling, alleen dan bouw je verder aan jouw sterke merk en product!
Kleine of grote vragen, we staan altijd voor je klaar. Voel je vrij om ons te bellen of te mailen.